systrar

Har spenderat många timmar med att trimma hunjävlen. och nej ni som är dumma det är inte att man ska göra hunden snabbare.
 det jag gör är att använda tumme pekfinger och så rycker jag hårstår för hårstrå, tar cirka 6 h att putsa och klippa, raka och rycka och kamma och borsta. ETT RENT H-vete..

Min belöning är innegångsförbud så jag ska till Lowa. och nej det var ett skämt jag har inte fått nåt jäkla förbud. Men jag har bestämt själv genom att belöna mig själv och göra nåt med andra.

Planeringsmetoden som jag använder mig av när det är lov är utnyttjad till tusen. Den här gången blev det jag och Anki som planera som vanligt. Vi tänker dra till ske och bowla på torsdag. Och ´självklart ska det vara en massa krångel när man ska planera.


jag har ivarje fall bytt bort min jobbdag, så ja jobbar imorgon istället för torsdag så jag kan få fara till ske och slänga klot..



                                                   Vi ser nästa lite systrarlik.
                                 matilda från och med nu är du min lillasyster. ALLT FÖR MIN SYSTER

                               





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0