Tisdag

Jaag kan ju inte påstå att nationella provet gick super men ändå tyckte jag inte att det var jobbigt eller ansträngande. Men Jag hade nog fel den sista timmen var jag så pass borta. Orka inte tänka ett dugg.

Ajah jag hann hem och märkte att mobilen var borta och jag kom på¨att jag glömde den på skolan. Fan piss och blä. jag sprang till skolan gick till klassrummet och ser att mobilen inte ligger där jag springer till lärarerummet. 
jag och två andra lärare sprang runt och leta mobil jäveln i klassrummen osv- Sen kom vi på att vi kunde ringa den.


Dambarddaaaaaaaaaah Mobilen låg i fickan. JÄVLA SAATANS JÄVLA KLANTJÄVEL är vad jag är, åååhåhååå

 ---------------------------------------------------
Lisa - Jo jag är visst större än dig på allt. Du har inte lika långa giraffben som jag
Nikolina - Du har inga giraffben......... du har lama ben
 
                        HAHAHAHA gud vad du är rolig nikolina.................

anki
2010-03-16 @ 19:21:47
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

haha, alltid lika trevligt att hitta åt mobilen. synd bara att man ska skämma ut sej på köpet . .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0