Tisdagar

Tisdag avklarad. Och blir klistrad framför hockeyn ikväll och dessutom helt själv. Ingen pappa och ingen Simon ser med mig. Det är faktiskt väldigt tråkigt.. mmm näääe det blir jag och hundarna Tuufft va?

De tre träningspassen som jag brukar ha på tisdag är då delitad för kvällen. va fan nu blire ingen träning för mig på flera veckor. Känns ju underbart va? Naaaaaaaee. Ska försöka gymma, vill göra nåt åt mina ben och armar och det ska nog gå fixa vette bara fan hur?




                                                   Tisdagar tillhör inte till favoriterna,
                                Men av någon anledning är man så jävla slut på sista timmen och då
                      har vi ju matte, och då blir allt bara så kul. Alla skrattar och allt.. så de timmarna
               kommer jag sakna så in i fan när jag börja gymnasiet.  
 





                              



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0