Torsdag

Har lekt frisör med hunden, och klippt henne och ryckt de sista hårstråna. Hon är ful och äcklig men ajah.
Har varit ute en kort sväng till Angelica, och gissa vad jag fick se? Jo jag fick se En superdupermegajätte glad Angelica. Hennes dator är i liv och jag förstår hennes lycka. Hahaha

Nu ska jag packa och göra det sista innan jag drar med bussen till stan. Det blir bowling ikväll sen så drar jag mig till Getberget och sover över hos Linnea. jajemensan




                                         Dröm - spöke



Drömde att jag hade två hårstrån på bena som var cirka en meter lång. och tjocka som en ståltråd. det var den mest plågaste drömmen jag har haft, för jag kände verkligen hur ont det gjorde när lärarna skulle klippa hårstårna. Jag börjar undra om det var ett spök som drog i dom på riktigt ocsh så drömde jag samtidigt`?
LOWA
2010-03-12 @ 15:58:23
URL: http://musiklowa.blogg.se/

SV: Nej haha, jag tar med dom bloggar som jag gillar ;)

LOWA
2010-03-12 @ 15:58:49
URL: http://musiklowa.blogg.se/

...så du skulle ju helt klart få vara med! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0