utfört

Skidåkning utfört - Inte så mycket mer att säga om det mer än att det är galet skönt att ha gjort bort det.
Musikarbete utfört - Inte så mycket mer att säga om det mer än att det är galet skönt att ha gjort bort det.

Redan helg, redan sportlov, eller inmorgon men ändå shit vad jag råka vara taggad. Lisa kommer vara i farten.

Skoterkortet kom idag, och vacker är man aldrig men et kort som farbror polis ska titta på det känns bra iallafall.

jag har sagt tidigare att skoltröjegrejen håller på ta knäcken av mig. Joo det är faktiskt sanning. Och det det känns litelitelite bättre idag men inte fullt ut. Alla ska ha sina personliga namn på byxerna. mitt personliga namn blev POLISON - hmmm ja det passa nog bra för jag patrullerar min klass all the time.


                 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0