Lisas första frågor på hennes bloggs historia



FEM SKULLE:
Skulle du vilja vara längre?  O ALDRIG
Skulle du vilja väga mer?  Mer muskler så svar ja
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nuuu?? näääe
Skulle du vilja lämna dina vänner om du visste att du fick en miljon i månadspeng? Haha men nääee ursch
Skulle du vilja offra en stortå för en bästa kompis? MEN JAA

 FYRA KAN DU?
Kan du låta bli att prata på 2 timmar? I sånna fall måste jag sova på dom timmarna
Kan du vara på fest utan att dricka? Jomen nå skare nog gå
Kan dina vänner lita på dig? Att dom kan

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Klart

SEX HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jag är väl inte guds barn heller?
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Ett plus ett blir två
Har du varit full den här månaden? ehm?
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det vet jag då inte
Har du ljugit på någon fråga? Nej

 TRE vem
Vem är din bäste vän? Det kan ni nog räkna ut?;)
Vem ligger dig närmast hjärtat? Samma svar som ovan
Vem såg du full senast? haha eh, jag nämner inga namn här.


ANNAT:
Vad blir ditt namn baklänges? Asil
Vad drömde du inatt? Hmm?
Vad är du mest rädd för i hela världen? Ormar det var allt
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? haha om jag möjligtvist har tråkigt
Snyggaste läraren? Jamen det måste väl vara idrottsläraren Daniel
Har du gråtit i skolan nån gång? Aooop haha
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Hah, Simon
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jadå
Har du sett din bästa vän gråta? Josi
Har du däckat/spytt för att du druckit? Vi hoppar den frågan
Var är dina syskon just nu? Simon ute linnea i sitt
Vad ska du göra i helgen? Ammarnäs
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Är jag förvånad..... ne
Vem vet allt om dig i samma kön som dig? Nikolina vet allt
Vem vet allt om dig i det motsatta könet? Å H M A N V I C T O R



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0