hakuna matata - inga bekymmer

                             Okej VICTOR ÅHMAN jag förlorade vadet.. jag erkänner!!

Nu känner jag att det är dags för Jennifer att komma hem. Tänk att en helt vanlig bondflicka som bor i burträsk kan var vara så galet beroende av en annan bondflicka??

Ajah, onsdag fortfarande mitt i veckan och fortfarande mitt i fan. Har lite bara lite för mycekt saker att göra känner jag. Dessutom har jag gjort något som förstört min dag.

Jag drömde en mardröm. Det var inte drömmen som förstörde min dag dock.
Men jag drömde att jag skulle bli mördad. Och sen vaknade jag av att jag slänger sänglampan i sömnen. 
DÅ VAR DEN SÄNGLAMPAN ÅT fuckarns FÖRSTÖRD! Så det sög ju rackarnsträdstambubbelgubb.

Ring en advokat och lägg in mig på psyket tack!!!
                                                





                                             
                 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0