skoter och musikarbete

Ett matteprov utfört. Skönt nu ger jag all min fokus till mitt musikarbete. Ni kasnke undrar vad jag skriver om. Men jag skriver iallafall om låten ALDRIG som Sara Löfgren har skrivit. Deet är en låt som väcker otroliga känslor så det var ganska självklart för mig att jag skulle ha hon.

                 Hon är en tuff brud med låtar som verkligen betyder, och vilken attityd hon använder. WOW!
                            Hon är en av dom bättre som sjunger svenska låtar tycker jag personligen.



            
                          Idag fick vi hem iallafall LILLEBRORSKOLOR burkar, kom igen gott folk
köp gärna av mig. Har dessutom 4o st polkagrisar som ska säljas det här är ju nästan ett heltidsarbete.


När pappa kom hem för ett tag sen sa han.
- jag träffade Rolf karlsson och han frågade hur du mådde, om hur jag var skadad. Rykten går fort han har tydligen hört att Jag var en sväng ner i diket med skotern. och detta rykte har kommit långt ifrån. Hur kan det blir så sån stor grej...


Hahah, han trodde jag var skadad och skotern var pajj. hahah
                           

Emanuel Nilhzon
2010-03-02 @ 20:11:57
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Sv: Jag har då alltid trott att ni var syskon :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0