blbla

Lisa har totalt NOLL kärlek till bad som första lektion på en måndag. Seriöst kan det bli mer opassande? NEJ

Nåt som inte heller är kul, det är att jag kommer få ett sämre betyg i svenska pågrund av att varje lektion på måndagarna förstörs, pågrund av matilda den lurven.  70 minuters svenska är lite för mycekt för matilda och hennes hjärna, och då börja hon larva sig och det stör mig för det gör så att jag inte kan sluta skratta.... inte bra matilda!! Inte OK!



Ajah, efter skolan tog jag mig en powernap, men just när jag skulle somna knackade på dörren, och jag var ju tvungen och öppna. Då vare en karl som var intresserad av den stora svarta moppen. han fråga om den var till salu. och det är ju sant.!!!!! Han fråga varför jag inte körde den. och då kom jag med miktt pinsamma men sanna svar:

- Min bror och min pappa tycker den är för stor, och de tro jag inte klarar av den.

Skitsmart, karln jag snacka med börja ju fundera, om det var något för hans barn, men ajah få se hur det bli men.




vafan håll jag på med, var är mina springskor?



Matilda
2010-05-24 @ 21:51:58
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

Om det är någon som är slut i hjärnan en Måndag eftermiddag är det nog du eftersom du verkade vara litegrann.. trögfattat hihihihi:DD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0