Dagens

Vilken dag huh? Det har verkligen varit upp och ner.

1. Dolda kameran (hahaha ni ska inte förstå)
2. Klippt mig med en iffa sax (satan så ont)
3. Trimma hunden
4. nationellt matteprov
5. Gjort So


Dagen plingpling = jennifer Nikolina
Dagens ont         = lillfingret och tinningen
Dagens ilska       = Det måste ju bara vara när jag inte nådde för att fuska på provet. (hehe)
Dagens längtan   = ja jag längtar ju till helgen, så vi ska ställa till ett grill -- ja vad man nu kalla det
Dagens Rädsla    = När Atrid sprang från lektionen och vi alla trodde hon hade fått magsjuka
Dagens favorit    = idag har jag många favoriter
Dagens roligaste = När pappa ringde och sa att jag inte behövde ora mig om moppekortet
Dagens besvikelse= När det serverades korv och makroner precis som lunchen.
Dagens diskusion = R&B, RMB, RN´B, R and B

                                                


                              


                                   
LOWA
2010-05-19 @ 22:30:19
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Man ser ju nästan att R&B skrevs snyggast :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0