Ingen ro hemma inte

Hann i princip bara hem sen for jag direkt till Skeå med syrran. Tanken är att jag ska sova över här för att imorn ska jag ta han dom Bodil medan linnea jobbar. Jag ställer gärna upp, jag gillar valpen ! hon är ju asgullig.

Så imorgon är planen för mig att ha en dejt med Bodil och vi två ska ha picknick tänkte jag........ Vad trevligt va?






Och angående bilder, känns det som att jag aldrig mer behöver lägga in bilder. För nu har jag lagt ut bilder för ett år känns det som. huh!


Åter tillbaka till gbg-resan

Det hände ju småsaker som gör att jag kommer minnas resan.

* John (också kallad lol-man av killarna) fick sig en smäll av killar i bussen.

* Jennifer lekte muslim

* Jag hade turen eller kanske oturen att rymmas i en tunna som fanns på vadnrarhemmet. Tunnan stod i korridoren på vandrarhemmet.  och när någon annan gick förbi tillexempel finnpojkarna så banka jg in i tunnan och skrek hjälp! medan andra filmade och höll på skratta ihjäl sig. Det som var mindre kul att in i tunnan luktade det hamster och det var syresbrist. Jag kunde inte ens håll i mobilen, så trångt var det.!

* Lisa förklarade för en kassörska på cubus vad dugga betyder. ( asså regna / dugga )

* Veckans ord är - a vad rolig du är




Emelie
2010-05-17 @ 01:25:17
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

haha absolut;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0