Lisa tar vara på all tid

Med tanke på att jag inte kastar bort min tid så kombinerar jag två saker i ett.. Jag går på balkongen och dammar mattan samtidigt som att jag hänger upp mattan mott dörren för att mäta hur lång mattan är.

Jag gör mit HK-arbete (min egena första lägenhet) Då ville jag ha ett ungefär på hur lång en matta är och att dörren är ca 2 meter visste jag så då stod jag där med mattan mot dörren.

Granntanten som står på andra sidan på sin balkong frågar mig:
- Varför ska du täcka för fönsterna med en matta?

- JAG HAR INGET MÅTTBAND JAG SKA MÄTA HUR LÅNG MATTAN ÄR!! skek ja tillbaks

Men det var en lögn, visst har jag ett måttband men jag ville bara ha mer tid för datorn och tv´n istället för läxan så då sparade jag tid på så vis. Men att det såg knasigt ut det kan jag förstå.




                  


                         




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0