Lördag

Jag hade en underbar, och då menar jag en helt underbar gårkväll på fredriksberg. Där var vi nog upp mot 20 pers och grillade, spelade brännboll och kubb.

Det var det som hände, och vädret höll i sig så länge det kunde, så jag är nöjd och jag hoppas resten också är det. kvällen avslutades med att jag och några for till Anki där anki och Jennifer satt igång med att baka kladdkaka, och då var klockan mot halv 1 haha.=)




idag därimot, blev jag hemma lämnad själv. Mamma och pappa är i stan och de får med sig Linnea och Bodil på hemvägen, så då lär jag bli förälskad som vanligt i Bodil.

Men det roliga för dagen, var när jag kom på att jag ville städa köket. Men det är ju verkligen inte kul, så jag tog min ipod på högsta volym och var nästan i en annan värld medan jag städa. När jag hade dammsugat i en cirka halvtimme, ser jag att miras hårstrån inte sögs upp av dammsugaren, och då tänkte jag att det var stopp i sugarn eller nåt men sen vänder jag mig om och ser att jag har dammsugat i en halvtimma utan att ha sladden i kontakten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





ajah utropstecken på det där, och bilder från igårkväll kommer senare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0