på väg

Som jag har skrivit förut, så ska ju bror min skaffa katt. Och nu äre gjort!!!! En lite grå brun luffsig kattunge. Och enligt mig ska den heta Meck, men vi få se vad Simon kallar den. Min hund skakar och darrar i benen för hon är så jävla ivrig och hungrig på¨mat. Så de här kommer bli kul! hehehehe


Nä men jag har hunnit med att hjälpa simon och hämta kissen, nu ska jag bara packa ihop det sista sen åker vi till Grantjärn. vad trevligt huh? :D

Jag vet 9 andra som har tagit sig utomlands under den här veckan. Min avis sida har tagit över min kropp, men för att uppmuntra mig själv sticker jag till stugan och låssas att det är 45 grader och stekig sol.!


jag ska försöka klicka kameran och få nån bild på kisselurvet, och sen ska jag försöka klicka kort i stugan också. hare bra


                   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0