Stor fet jävla idiot

För sekunden har jag spader på Simon. Men när jag tittar på bilderna på väggen blir jag så lycklig. Paues leende fungerar som ett ängla leende så jag blir helt matt när jag ser det. Lugn blir jag också och lycklig.

Ikväll har ögonen tittat på mitt lag som spelat fotboll. Sen har Jenkas Alle hjälpt mig att pumpa cykeldäckena. + att han lärde mig att fixa cykelstyret.! Wow vilken idiot ja känn mig som.

Jag känner mig som ett dumhuvud varenda dag. Senast idag men igår så tappade jag mobilen i källartrappen. Jag skrek och nästan grät.
- LIIINNNNEA! JAG REV SÖNDER DIN MOBIL FÖRLÅÅÅÅÅÅÅTT!
- Men Lisa hur fan lyckas du varenda jävla gång!

Efter att jag lämnade mobilen i linneas händer, så hon fick sörja ifred ! så jag gick jag till Anki i hallen.
Jag grinade lite på hon också och sen skriker linnea från köket.
- Lisa ditt Pucko, du hade lagt batteriet fel väg!!!



                   Bild saknas





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0