en massa jäkla text

När jag kom hem från skolan var det spelturnering  här hemma som gällde... Vad har hänt med min familj? mamma Simon och Sofia satt och spela  sälskapspel  länge så länge länge.. Tillslut blev jag också indragen i spelturneringen.


Just nu sitter jag och skriver engelska fan arbetet. Jag hade så gärna följt Sofia, Jonte och Simon till Kvarnberget ich grilla istället... Menmen vad göra?
Jag måste ta och berätta om en händelse idag som hände på ica!
Det var massor av folk där, och det var trångt. Nikolina stod bakom mig och sa:
(nicko) - men Lisa gå gååååå fram!
(Lisa) - men du ser väl att jag inte kan, det står en tant där.
Nicko tog tag i problemet själv, hon gick före mig och flyttade tanten lite lätt på sidan. Just när tanten vänder sig om och titta på mig slank Nicko förbi och tanten trodde det var jag som flyttade på henne. Tanten stirrade på mig och sa:
- DU FÅR INTE PUTTA MIG!
satans nicko! att jag alltid måste ta all skit från dig.................
Sofia
2010-12-18 @ 18:00:27
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Vadå vad har hänt med din familj? Spelkvällar är ju jättemysiga!! ;) Förhoppningsvis kommer det fler gånger. Och om de ska ut med skotern nån fler gång och tvingar med mig så får du gärna följa, så jag har någon att prata nå vettigt med när dom bara pratar skoter!! ;p btw, kul att jag hittat åt din blogg. haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0