fredag

Jag är fröken mrs busy Lisa Andersson! Jag har a lot of saker att do! and ni kommer in the second hand. !

I onsdags var alla dom som kallar sig spfl1 på obligatorisk is säkerhetsteori. Det passade ju som handen i byxan att jag skulle sova hos Karro på läkarvägen då. Jag tog mig dit och där satt Karro och Lisa i hennes röda soffa och drack te och hade det hur mysigt som helst. Kvalitetstid syster som syster på hög nivå. Dock blev den tredje syster lite utanför..

(Linnea)  - Men va fan Lisa vad är det för fel på Getberget då?
(Karro)    - Lisa vill vara med mig!
(Linnea)   - Näe Lisa vill vara med mig!


            Åh vad Lisa känner sig poppis alltså! :D



Vetni vad.. jag måste bara få tacka Anitha med h ( även kallad antiha med stön). Hennes lektioner har gett reultat från min sida. Jag har lärt mig att somna fortare med hjälp av avslappningsmusik. Det trodde jag var så gott som omöjligt för tre månader sen. ;)


                                   Jag skulle bra gärna vilja veta vad jag var så jävla glad över vid den här stunden!

                                                   

                            





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0