inte igen...

Jag är duktig.. jag är det!
 Jag har lärt mig spela "when your gone" ni vet med Avril Lavigne på gitarr. Kanske är det för att det bara är 5 ackord men ändå. Heh :]

Okej, nu till det som fick lisa att vakna till på riktigt!

När jag sitt på min säng och jag tittar rakt fram och då ser jag en garderobsdörr. Där passerade det en skugga. Fram och tillbaka och det form av en människa. Jag skojar seriöst inte med er. Jag trodde det var mamma så jag ba:
- Asså mamma vad gör du?

När jag inte fick svar ställde jag mig upp och leta mamma. Men mamma var inte ens hemma..

Sen medan jag sitt på min fina säng och spela på gitarren så faller bordslampan.. Okej kom inte och säg att det var sladden som drog ner den, för den har ingen sladd!!

Det var länge sen nåt hände här hemma. Men nu är jag rädd på nytt igen. Jag som trodde spöket dog. Men nu har väl spökets ägg kläckts och nu är det väl spökungar. Hur får jag stopp på förökningen av allt sånt !?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0