källan

Upp tidigt som fan enligt mig själv och nu ligger nicko på floatingen. Inkletad i vasilin ska hon flyta i saltvatten i cirka 50 minuter sen är det lisas tur.
Funderar starkt på att fördriva min väntetid i poolrummet tillsammans med Annica och mamma.

Vi överlevde konstigt nog natten här i skogen. Runt halv 12 kröp vi ner i poolen och delade bastu med ett gäng. Efter att jag hade suttit i ångbastun hade visst smink kletats ut i hela ansiktet och Nicko sa att jag såg förjävlig ut, och just när killarna runt 20 + kom in i bastun så täckte jag för ögonen med händerna då sa en av killarna:

- Haha ojoj leker dom kurragömma, HAHAH

- vad hände med henne? blev hon så rädd för oss?

- Vi måste ju fråga hur det gick med henne..

- Oj vad hände..


                HAHAH ops!


                    



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0