så var det gjort!

Visst har jag varit otrolig på att uppdatera resan i Åmliden? Ja jag tycker jag är helt fantastisk. Nu är resan avklarad och nöjd är vi nog alla. Ni som var med i tisdags när jag och Nikolina tummade på att ta reda på kockens namn undrar säkert hur vi lyckades. UPPDRAGET UTFÖRT!

Annica gick till receptionen till tjejen som satt där och frågade.
(annica) - Ursäkta men jag täntke höra vad eran manliga kock heter?
(tjejen)  - Ja det är Johan och bor i Malå.... Men nu vill ju jag veta varför du frågar?
 (Annica - Hah, jag säger som det är, det är våra döttrar som har slagit vad med sina kompisar att ta reda på namnet.
(tjejen)  - hahaha ojoj, okej. Ja om ni väntar i 5 minuter så kommer kocken hit.

                PINSAMT?


                                          
Tack familjen brun och familjen blond för dessa dagar!


                                           
Ebba
2010-11-04 @ 16:42:06
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

Sant, fast det kanske var lika bra att det inte syntes. Alla hade väl blivit så avundsjuka för att du är så stark... ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0