tisdag

NATTENS DRÖM

Drömde att Mira skulle föda en valp. Men ut ur Mira kom en gående köttstek på flera kg. Och jag försökte döda steken men då sprutade bara blod på mig så det slutade med att jag brände steken med en tändare....

Varför drömde jag denna dröm tro??


Jag har lämnat min bärbara dator för en dag idag och övergått en tappa upp till broderns dator.. Han är iväg till syrran för att laga middag och då tänkte jag att jag ska få prova på att sitta vid ett skrivbord.
Men han har förfan bytt musknappar på datamusen. Så vänsterknappen är högerknappen.

Fan va konstigt.. Men det kanske inte är tänkt för mig... nae kanske inte!

Men nu ska jag försöka förflytta mig till Lova.



Hittade en läcker bild av någon slump





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0