helgen

NU ska jag ta tag i det här.. Jag har verkligen haft fullt upp: prick prick prick prick på mitt lilla schema.

FREDAG:
Jag kämpade mig igenom fredagkvällen med mina 39 graders feber. Runt 4 tiden somnade jag sött i samma säng som Linnea, Nils och Bodil.

LÖRDAG:
Tog mig till Bgm lanet och var där i ett par timmar. Då med mina 38  graders feber så avrundade jag redan kl halv 12.

SÖNDAG:
Självklart så var det ju ingen vanlig söndag, för till skillnad med alla andra söndagar så är vi ju ledig i veckan. Men söndagen var sig inte lik ändå.
Vi skulle just sätta oss ner och fika alla i familjen inklusive karro johannes ann sören och farmor. Men då blev Karro tvärdålig och det slutade med ambulans. 

Hon lyckades verkligen skrämma oss alla. Jag svalde tårarna för det där var inte roligt att se ens syster i det där tillståndet. Men som tur så är hon okej just nu. Och det är det viktigaste.












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0