andrahand!

Lisa gick imorse ut med tre hundar i tre koppel. Jag såg säkert ut som en full clown med lite extra dåligt bollsinne. För hundarna var som bollar i luften och jag hade svårt att ha tre hundar i luften, dessutom var min näsa lite röd som en clowns näsa.
När jag var ute och gick kom jag även ihåg att jag har matteläxa idag. När jag skyndar mig och kollar vad det är för mattläxa så står det:
"Skriv ut en bild på en av hundraserna som står i diagrammet."
Asså ursäkta mig, vad har vi för lärare?
I veckan har jag oerhört mycket saker att hinna med. Bloggen kommer i andrahand det vet ni. Men jag ska försöka tänka på er. Mitt mål för veckan är att jag ska ta mig och mitt humör till Karro på läkarvägen.  Så nu vet ni det!
fler favoriter



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0