söndag

Jani mina vänner.. jag har haft så fullt upp i helgen så jag anställer andra som skriver till er istället..
Även dom som inte kan stava så bra måste få en chans i bloggvärlden anser jag!

Det är faktiskt sant, jag har gjort något heeeela tiden. I fredag sååå.. eller ja det har ni ju redan läst men då var vi i Renfors.
Jag och Jennifer tillbringade våran lördagkväll i Lövånger. Trevliga ansikten och underbara klasskompisar myouumie! Hemresan därimot... jaaa den var mindre kul... Linnea och Karro hade varit med om deras värsta bilfärd i deras liv och dom båda var i full panik . Jaaassi, deras resa fram och tillbaka till Lövånger tog dryga 3 timmar. Vad mer ska man säga? Jag har världens snällaste, bästa och underbaraste systrar men det vet ni redan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0