farväl mina blåa vän

Dagen har jag utfört så gott som felfritt. Bara ett litet misstag har jag gjort idag.

Jag och Simon satt vid tv´n imorse. Och när pappa kommer in så säger han:

- Men Simon visst kunde du be lisa om hjälp?

När jag tittar mot Simon så ser jag visst att Simon behövde lite hjälp, men jag såg inget för än pappa sa de. Simon satt och bröt brödbitar och doppade dom direkt i smörpaketet.
Och stackarn vågade inte fråga om hjälp heller. Hahah jaaassi

..



Fadern ska införskaffa sig en skoter nu till vintern..
och i fredags så öppnade Jim wikberg sin mun och sa:
- Ja Du Sture, du måste ju införskaffa dig en lätthanterbar skoter som passar Lisa också....


                      


                               Kommer bli tufft att bli av med min blåa älskling med rosa medar.
han och jag som just lärt känna varandra. Jag älskar dig honey!<3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0