Fredag

I fredags så träffades vi några på badhuset, och vi hade en "baravarakväll". Mer perfektare går det inte ha tycker jag.

Veckan har varit tuff, och att bara sätta sig i en bastu med de bästa personerna som landet erbjuder är inte så vanligt i våran vardag, så det var riktigt roligt.


Det är många som frågade mig, om varför jag skrattade så oerhört mycket i matsalen i fredags.
SHIT, jag har inget svar... hah
Jag Amanda och Ebba skrattade utan stopp i 15 minuter. Och nu överdriver jag inte ett dugg. Det är klart många undrar om vad som hände... Men shit det kändes som att någon hade satt på en skrattanfallknapp. och det gick inte att trycka på stopp, utan anfallet slutade när batterierna blev slut.

                                 

                   




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0