kanoting

Jag tror att jag har varit för snäll nu under för lång tid. För nu har mina horn kommit fram och jag är lite småond då och då.
Hornen är gjorda av trä och går fort såga av så jag ska försöka bli snäll snart.

men miljöombyte gillas så jag ska bli snäll snart...

idag tog SPFL1B bussen till Ursviken och satte oss i kanoter och paddlade runt nalta. Jag må ju säga att det gick ju rätt så bra. Eller bortse från att alla gick ihop "i en klubb" och dom sa:
- NU ANFALLER VI BURTRÄSKARNA!!!!

 Lite diskriminering är det ju, men jag och jenka var smidiga och sprang iväg från dom.:)

Oj jag mena paddla iväg.


Jag har snott en bild från olivias blogg.


                             Elias och Robin

                    Ebba och Amanda

                            Felix och victor

                            Lisa Jennifer och linus
                     

          



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0