kvar är jag och far

Medan Linnea och mamma har bott i Ume i helgen med simon så bor jag och pappa kvar i huset och tar hand om linneas brunvita gris med tassar istället för klövar. Hon är vild, hon har tuggat sönder leksaker så det är vadd över hela golvet.
Och nu kom det linnea inte vill läsa... Hon har bajsat inne....

Okej pappa har väckt mig två dagar i rad. han brukar aldrig väcka mig när jag sover. men jag har tagit reda på varför han gör det. Det är för att han brukar alltid väcka simon varenda dag. och nu tror jag att han saknar det därför väcker han mig, hhaha ja som det kan vara.


Näe nu ska ja å fader gå till farmor och sätta henne i rullstolen, sen ska vi rulla hon till huset som är gjort av ost!
det här är min söndag..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0