mrs lisa har 900 inlägg

                                                                         Det här är mitt 900 inlägg!

Mamma och Linnea kom hem från Ume med lampor till lisa. haha, en lampa av stål den här gången. Vilket jag tror är det smartaste valet. För jag har lyckats putta ner två sänglampor på golvet så dom gått sönder...
Dom hade köpt en gitarrbok till mig också, så nu sitter jag och spelar en fattig bondräng!! haha en bra början va? ;)

Jag fattar inte varför jag fick ett mvg i musik, jag är ju så värdelös på att spela instrument..

Ajah shit vad jag byter ämne hela tiden. näe nu ska jag gå och leta stövlar till kanoting imorgon.

jag ville bara ha skrivit det 900 inlägget, och nu är det gjort

 


     




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0