Söndag

Tragisk helg var fel ord, för vila behöver tillochmed världens bästa tjej som är på topp jämt också...
Har haft som huvudmål att hjälpa mamma med att rycka hårstrå för hårstrå på mustach-hunden. Det tar sån jäkla tid det där.

Sen tyck jag att familjen Andersson ska ha en guldstjärna. Vi satt alla 5 skallar och såg tv hela gårkvällen, kan inte komma ihåg sist det hände.. Det måste ha hänt senast då jag var 3-4 år.. Jag låg dock på golvet och sov framför brasan men min närvaro räknas ändå.. Så jag är värd en guldstjärna iallafall tycker jag.





       Jag hade jävligt stora problem att somna inatt, För många timmar på golvet antar jag, kan ju ha varit Nikolinas
profilbild på facebook som kan ha skrämt mig också, men i varje fall vet ni vad jag gjorde för att lyckas somna?

          Jag sjöng en fransk vaggsång för Simonskattjävel. Tillslut somnade både kattjäveln och jag....¨
                                                  Ganska gulligt tycker jag:)



                            




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0