dagen efter valdag

Jag har fått min social sjuka igen. Mamma och pappa satt i en varsin val lokal igår från kl 8 till 1. Pappa kom hem 3 i natt. Jag måste ju erkänna att jag är glad att valdagen är bara var 4 år för annars hade jag blivit utbränd..

* Gått ut med hundarna
* Starta diskmanskinen
* Städat
* Gjort 3 läxor
* Gjort lunch.

                          Och idag när jag sitter här och skriver kom jag på att jag glömde äta middag.
Men somsagt tur att det händer bara var fjärde år. Själv är jag så oerhört INTE insatt i politik ett dugg. Alla snackar politik här och där. Själv får jag rysningar..

Pappa var då glad ändå

(Pappa) - jag vann!!
(Lisa)    - Vadå?
(Pappa) - jag vann, jag hade flest valskyltar uppe av alla partier i burträsk. *stolt*

Hehe grattis..!

                                          okej tillsist vem vann??

                              



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0