EN MASSA TEXT! läs om ni orka

Har hunnit med att gått en timme med Anki idaag. Det behövdes kan jag säga. Var arg som jag alltid brukar vara när mamma inte förstår vad jag vill ha hjälp med (det här fallet matten) . Men hon barnsla bara till det hela.
Å pappa kan inte hjälpa heller, han är politiker, och är övernoga och ska hålla tal om allt. Medan mamma nästan sjunger allting hon föklarar. Hon sjunger på en barsnligt banspråk. Åååhhh vad jag kan ryka till ibland.


Det är faktisk så här att jag funderar på ett lösenord på bloggen. Jag har funderat länge och jag tänker faktiskt fixa ett sånt. Av anledningen till att jag vill veta vem som läser så jag kan anpassa det jag skriver till er som läser.
Ajah, så ni kan ju börja fråga mig om lösen, hehehe ;)

Alicia
2010-09-07 @ 04:22:32
URL: http://alicialindstrom.devote.se

Lisa jag hoppas att jag är den första som får veta lösenordet! Jag hoppas också att du läser min blogg (a) ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0