helg i text

Fredag:  Jag tror det var få som ångrade att de tillbringade sin fredagskväll på Leos. Men jag har en liten känsla av att leos händelserna stannar på Leos. Ska vi säga så?

Min fredagskväll slutade med att Karro och kajsa hämtade mig. Men det blev efter 4 då jag var i Burträsk. Och då hade pappa just vaknat och skull på älgjakt, hehe

Lördag: Gårdagen bjöd på årets första bhcmatch och sen träffades vi ett stort gäng hemma hos Lova. Jag är nöjd och glad.

Söndag: Jag tog med mig karro och linnea till farmor. Vi satte farmor i rullstol och rullade henne till val lokalen. Haha alla som såg farmor bara skratta. Det är svårt att hålla sig för skratt när man se farmor. Man blir så glad av att se och höra en gammal tant prata.  haha Hon satt i rullstolen och sjöng.. Nåååw farmor din jäkla goda glada stålkärring, eller krut tant som också fint kan uttrycka sig. :D


        Nus ka jag bara göra tre läxor sen kan jag le fullt ut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0