Jag vann striden mot min fader

Jag har haft borta min ostenshus nyckel nu i ett par dagar. Pappa lånade den förra veckan och han sa att det itne var han som har slarvat bort den. men jag avr säker på att det inte var jag heller. Jag predikade i flera minuter om varför jag inte hade nyckeln sist men pappa gav sig inte.


bara hips vips filijocus låg nyckeln på bordet och jag frågade mamma ifall det var hon som hittade den.

mamma -Jaa jag hittade den i din vita jacka

(fan tänkte jag, nu förlora ja skiten mot pappa)

mamma- justja ja, jag hittade nyckeln i pappas tunna jacka.

YIIIHO i´m the master baster faster girl MRS LISA wwweeeei!'


                              

Emanuel
2010-09-27 @ 22:41:04
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Det är bara att gratulera! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0