jehovas

Fick just ett kanckknack på dörren av sånna jädrans jehovasjävlar. Dom knackade flera gånger och ger sig icket. Jag tänkte att jag inte ville ha någon jävla tidning. Så jag tänkte jag går upp istället. men de såg mig genom dörrjäveln så jag hade inget val.

- hej mitt namn är evy och det här bengt-harry och vi vill lämna över en tidning till er som heter VARFÖR BEGÅR MÄNNISKOR BROTT.. Ja inte för att jag tror att det begås mycket brott här i burträsk men du kan väl tänka dig i situationen i stockholm istället..


                Jag sa inte ett pip utan jag nös på dom och stängde dörren.

På tal om nös. Jag har nalta feber just nu och lite småförkyld. har inte varit sjuk sen ni vet min mungrej för längeelängesen.
Men nu är det bara att ladda om för skola imorgon grattis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0