Lapplisa och bögmonster

Idag var det andra gången då jag hitta simons jävla katt i den stora glas skålan där alla grönsaker finns. Han låg på rygg i skålen  och hade en stor gurka fastklämd med sina tassar. Och där låg han och tugga gurka.

       jag har sagt det förr, men jag säger det igen.
                                  DET HÄR ÄR INGEN KATT, DET ÄR ETT MONSTER! ETT BÖGMONSTER dessutom!
och ni som följer bloggen vet varör han är en bög. Ni får inte tro jag har homofobi bara för att jag kallar en hatad katt bög.


    

                           Efter skolan hämtade morn min och vi drog oss till stan. Vi fick med oss en sovsäck.
Ska ju på våran SPFL1B:s första övernattning. vi ska alltså vara ute i 24 timmar. Så vi skaffade nåt som var varmt på riktigt
Det tråkiga var bara att den sovsäcken var för killar....... men så är det när man är 176 och gränsen för tjejsovsäckar är 175 cm. Ajahh inte nog med att vi fick med oss hem en sovsäck utan ett parkeringsböter också.
Vi var 6 minuter försena. Hade jag varit en turk hade jag slagit ner parkeringskvinnan som stod en meter ifrån.!!!!

men nu är jag en blond, blåögd tjejig svensk och får inte göra så.! Synd för Lisa och tur för

 
                                




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0