skitsnack

Jag kände hur två st viskade nåt om mig idag på svenskan. Jag vände mig om och såg att de peka på mig. Nästa gång jag vände mej om var dom flera som stirrade på mig. Jag kände paniken, och tänkte VAFAN säg dom om mig.

När jag vände mig om för 560 gången säger jag:
- Vad säg ni riktigt?

Då säger Moa:
- Hur fan kan du sitta sådär som du gör? Det är inte normalt.

haha sköönt att höra att det bara vad sånt skitsnack hahah :D Jag vet att jag sitter konstigt, och många i min klass kallar att det är en sjukdom att jag är sådär vig och de tycker jag ska kräva skadestånd hahaha.. :D bara för att jag har lite vigare fingrar och ben än andra hahah.

Visst .. ifall kontot rostar pengar kan jag ju alltid prova söka skadestånd hahahahh..


                               



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0