text om fredag

                       Jag gissar på att ni är jävligt sura på mig nu, för att jag inte hållt er uppdaterade.
Gårdagen bjöd på en bergodalbana mellan det goda och det onda. Allt börja med fotografering, därefter fick vi veta att datorkunskapen blev inställd. Sen när vi satt i teorisalen och vänta på idrottsläraren kommer SPFL3B stampandes in. och där gick signalen INSPARK!

Lite läppstift smetandes i ansiktet dog ingen av. Och jag dog inte heller utav pinsamma sms. Men efter allt det hela drogs jag ner till botten. energin var slut och jag blev sur och gjorde jenka ledsen för at jag itne orka följa henne på bio. Men efter QIGONG fick jag energin tillbaka och jag ändrade mig.

Så jag, Noa, Jenka och alle och victor drog och såg bio snipp snapp slut!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0