en ´vanlig måndag

Känslan att få hoppa ur bussen runt 5 tiden är U.N.D.E.R.B.A.R! Det här är min by och där behöver jag inte tänka ett dugg. Här är jag Lisa Andersson och jag älskar att slippa tänka.


Idag har vi haft Måbradag med världens coolaste präst med långt skägg. Där skulle man ge positiva kort till varandra. Min klass trodde/ tycker att jag är snabbtänkt och bra på att lösa svåra frågor
URSÄKTA MIG? Jag och jennifer skrattade hur länge som helst, för det är knassigaste som går att få

Min svarta gamle vovve har börja halta nu. När vi tittade på hennes ben är det en knöl som är lika stort som en tomat.
Åh gud säg bara inte att det är canser. Om Mira dör kan jag lika gärna säga tack och hej med alla djur. jag vill inte ha ett enda djur om inte Mira finns kvar! fyyy faan! fy fan tanken är obehaglig nanting, men det känns inte långt bort nu




                              






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0