bilder i repris

Svartvovven överlever även denna gång. Haltningen beror tydligen på en bruten tå. Skönt att höra, för somsagt finns inte Mira vill jag säga tack och adjö alla djur.

Okej, vad mer om idag?  Tjaa inget jag kommer på direkt..

Visst jag vet att jag har jävligt långa ben, men idag trodde jag visst att jag hade JÄVLIGT långa ben. När jag hoppade ut bussen så trodde jag att jag skulle klara av att hoppa över en 3 - 4 meters vattenpöl. men icke, det lät plask och då kommer Mimmi brevid och säger..

Mimmi - Oj:O  jaa du lisa nu vet du vad som väntar?
Lisa    - haha ops! vadå vad väntar?
Mimmi - Förkylning!
-Lisa  - eh ursäkta?
Mimmi - Jaaa..? har du inte hört att när man är blöt om fötterna så blir man sjuk,

                         och så tittar hon ner på mina fötter... Heheh




                             

Emelie
2010-09-15 @ 21:14:04
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Självklart gumman<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0