söndag

Nu är det så här att min datorjävel har lagt av för en stund. Förhoppningsvis har den bara lite feber och orka snart starta så att Lisa slipper vara oroliga för sina bilder.
Så håll i hatten mina vänner, bilder kommer inom snart.

Det blev en tuff och sen fredag
Det blev en lugn och tidig lördag
Så nu är Lisa i en bra balans. Nu ska jag samla krut till att orka med att SKAPA EN EGEN OST!
hehehe, nä men det här kommer bli trevligt ska ni se.

Har även hunnit med att gratta farmora som blir hela 91 år. Hon blev snopen när hon såg tårtan fel väg.
- Meh men he ger ju eän njetta å eän seäxa, he bli ju sexton. He vort ju braáa med a sexton åra oppa tårtan.

jag ha några bilder till er.
                




                                 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0