listan lisa

Jag har redovisat om segling idag för samma lärare som jag höll på svimma för före jul. Idag skippade jag sånna dumheter, jag tror jag skötte mig.
Kommer alltid att vara hemskt att redovisa för han, för jag vet att det enda läraren tänker är "KOM LISA KLARA AV DET"
Idag har jag för första gången gjort en "måstelista" Faaan fyy Lisa jag skäms, sånt där ska man hålla sig ifrån. Men nu är jag där, fan å.
Inom en snar framtid kommer jag tänka listor, se listor, jag kommmr vara en lista och du kommer vara en lista.!
Brist på bilder
Ebba
2011-04-05 @ 20:51:27
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

kan bara bekräfta att du skötte dig as bra! Jag och amanda var riktigt avundsjuka på hur bra du var på redovisningen!

Ebba
2011-04-05 @ 20:51:52
URL: http://nilssonjansson.blogg.se/

kan bara bekräfta att du skötte dig as bra! Jag och amanda var riktigt avundsjuka på hur bra du var på redovisningen!

Syster
2011-04-05 @ 22:33:16

Bra bottenskrap du har på bilderna iaf :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0