Lovet i sammanfattning

Tänker inte ursäkta för dålig uppdatering för jag har haft fullt upp och haft det förjävla bra för delen också.
Jag har levt själven på Vinkelgatan nu ett par dagar. Blev även ofrivilligt kattvakt till Simons kattjävel, och den förbannade katten har inte varit snäll mot Lisa, seriöst det är människomobbing djuret håller på med...
Som jag redan nämnt så har jag lyxat till det med en liten sjuka på det här lovet också. Det gör att man inte kan sova så istället gör man annat roligt, det är ju som en tanke med det hela.
Jag spenderade faktiskt ett dygn i Grantjärn så mamma fick sköta om mig ordentligt. Men en dag det är tillräckligt.
.
.
GRANTJÄRN
.
Har även fått en ny kompis på det här lovet. Musen är hans namn. Där jag låg utplattad på gräsmattan så befann han sig två meter ifrån mig....
.
Istället för att stampa, skrika, och bli rädd för råttpest som mamma gjorde så försöker man tänka positivt och skicka vänförfrågning till musen.
Vi gav han skinka. Osten släng dig i väggen våran mus ska ha skinka!
Är det inte skotern som sitter fast så är det då bilen.... bra jobbat familjen Anderssons...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0