matilda vilken lurk

Kära måndag!
Idag har jag jag lyckats skrapa ihop tio minuter på springskorna och 30 längder på badhuset. Kan inte hjälpas att prata är roligare helt enkelt.
.
Ikväll ha surrkusarna varit här och surrat ikapp med mig. Två saker är planerade för veckan, vi kan ju om vi vill. Jag visste väl det.
.
.
Hah, jag har ett barnminne som jag måste få dela med mig. Jag och Matilda tog upp det goa minnet från när vi var små och sovde över hos varandra och hade lite sovproblem. Vi hade tänkt sova i ett tält på min gård. Men vissa (jag) hade lättare att somna än andra. Istället för att Matilda skulle väcka mig så gick hon och väckte min mamma och sen fick jag veta att dom två hade fikat sockerkaka UTAN MIG. Guuuuud'!!! jag kan minnas än idag hur sur jag var både på min mamma och MATILDA hahahahah störtskönt memory helt enkelt!
.
.
Det här är vad jag och Anki gör när inget anant faller oss på tungan.
(Nu vet jag att Linnea kommer skämmas över min utväxt nör hon ser den här bilden men det bjuder jag på)
Matilda
2011-04-20 @ 13:35:32
URL: http://ankiomuttan.blogg.se/

:]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0