innan jag säger godnatt

Har haft min goa familj här sen 8 snåret, och runt 6 stängde de dörren utifrån. Det läskiga är att jag ska upp om två timmar för att hela big family Andersson ska på attityd och göra klipp och färg maraton. Stackars syster som måst jobba på semestern..
Men som jag bruka säga, syrran är frisör och hjälper familjen med håret, pappa tar hem ost och brorsan snickra möbler så jag har lovat att jag ska vara lika gentlig och göra mitt jobb i framtiden som POLIS!!! HA HA
.
.
.
Jaja tillbaks till ämnet igen, vi såg tre filmer ikväll och jag har märkt att vi har två starka film kommentatorer i familjen, Bobby och Nikolina., Ganska fränt, men dom för konversationer emellan om filmen.
"Den där scenen kunde de skippa, varför gör han så, fan så där skulle jag aldrig göra," osv osv Intressant faktiskt... 
Som skulle kunna bli nå  special tolkare som översätter på sitt sätt.. hmm ja det kan ju bli deras karriär.. nä nu ska jag vara tyst börjar närma sig en och en halv timme gooodnatt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0