sommar 2011

Jag fick det perfekta avslutet med klassen. Den kvällen levde jag på i många veckor.
Den spontanaste midsommarn vi upplevt
Stadsfesten
Tiden på campingen mådde jag bra av!
Dock så tyckte min klasskompis Nils att denna bild visar hur smarta burträskarna är......
Och vi blev Campingens änglar eller som man också kan säga "stures änglar"
Långnäset
Massor av kärlek
Ytterst lite regn, men regnet hindrade aldrig oss!
Jag besökte Fisktjärnliden hela tre gånger i sommar, varav en av kvällarna spenderade vi torvsluskare
Myskvällar med burträskpojkarna
Kubbturnering, mycket funderade brudar !
som jag sagt, vädret stoppade aldrig oss
Trästocks
Svart-taxi resan hemfrån trästocks är något som definitivt jag inte ska glömma.! farligt och spontant älskar vi
Tjejkvällen
Mysiga utekvällar
Bastu i nikolinas stuga
Och denna fantastiska Angelica Lundmark! Hon har jag umgåtts med varenda varenda dag! utom väldigt få dagar då vi alltid ringer upp varandra för vi känner tomhet. Vad skull jag göra utan henne....
Och sist men absolut absolut inte minst är suströmmingskvällen!
Tack till alla figurer som har gjort sommaren till den bästa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0