spfl2b

"Välkomna tillbaka till Anderstorpskolan SPFL2B, oj  vad vi har saknat er, ni är efterlängtande, hoppas ni har haft en bra sommar"

,
När jag tänker efter har första dagen erbjudet på en kunskap som jag fatiskt minns. En resa till Thailand frigör lika mycket bensin som en bil som står i tomgång i 47 tusen år.
Sjuka siffror och egentligen helt ointressant, men min hjärna fungerar sådär, den tar upp onödig info...
.
var inte oroliga jag ska inte bli någon natur-miljl politiker för någon töntig socialdemkrater är jag inte (eller är det moderater som leder Sverige?), jaja skitsamma har inte med saken att göra.
,
Påtal om flyg har jag också hört att det dör fler människor som blir sparkade av åsnor än dom som dör i en flygolycka.
,
Påtal om flyg vill jag utomland NUU!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0