luciavakan

Måndagen den 12e december vakades i Kåge med klasstjejerna. Var det idiotiskt, genialt eller underbart har jag inte bestämt mig för. Men det jag vet är att vi inte sovde en enda minut. Förutom Anki då.
Att gå till skolan var bland det dummaste vi har gjort. 60 engelska glosor var det jag kunde prestera men sen sa jag tack och bock.
.
Jag minns nu när jag tänker efter att en läkare sa till mig. "Inte för att skrämma dig eller göra dig orolig, men jag är orolig över ditt blodtryck"
Det gör att man får värk i benen och svartnar för ögonen. Så det har jag sysslat med idag. Men en erfarnhet rikare.
Sofia
2011-12-14 @ 00:15:59
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

SV: Jaa, men även om jag i princip inte har någon kontakt med din bror längre så har eran familj verkligen gjort avtryck hos mig. Det var så mysigt att vara hos er, och jag blev så välkomnad direkt, det kändes så bra, och det saknar jag lite :) Kul att ni blev glada : ]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0