ostens hus

Jag har skrivit så många gånger men inte pupblicerat det. Jag får bara inte ut det jag vill säga. Men den här gången ska jag publicera.
Två dagar kvar av skolan. Inga lektioner dock. Har dock dubbelkörlektioner idag sen har vi traditionen lilla julafton med tjejerna.
...........
När jag slog på TV´n i morse visas Burträsk på bild. En intervju med min fader dök upp. Jag som känner han kunde faktiskt se på han att det kommer bli tråkigt att lämna Ostens hus, men skönt.
Ostens hus har varit mer än ett hus i det här sammanhanget. Jag ska dra ett exempel så att ni hänger med.
O. Hus är/var som en familjemedlem. En yngre broder till mig som släpar på sig en massa skit och bara förstör och förstör..
.
Jag vet hur mycket skit jag har skrivit om detta hus genom åren, och det står jag för. Men samtidigt har ju detta hus tillhört oss under så lång tid så det är klart det kommer bli tråkigt att släppa iväg det. Men ändå det bästa som kund ske.
Nu låt jag som en töntig mes som bara hittar på. Men då få ni tycka det. Men det är faktiskt så jag känner.
Bodan hjälper Lisa att visa hur Hon känner sig just nu.
Sofia
2011-12-21 @ 12:12:30
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Jaså, ska han sluta på ostens hus? :o

Sofia
2011-12-21 @ 23:45:31
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Sv: Åååh, vad kul att jag har gott inflytande på dig :D Men små saker kan verkligen betyda väldigt mycket. Jag tycker man ska passa på att uppskatta människor. Jag gav t.ex. även ett julkort till min kvartersvärd nu innan jag åkte hem, för jag tycker att han gör ett fantastiskt jobb :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0