torsdag 22.30 och vädret är..... snö

De enda gångerna jag skriver på bloggen är då jag har klumpat till mig på något vis, och om man tänker på det sättet så skriver jag ganska ofta. Men inte tillräckligt ofta tycker väl ni...
Men jag har ingen lust att skriva om mina favoritparfymer och mina kläder för en dag eller vad min favoritfilm är... Naae det är bara  så INTE LISA så det går bara inte!
.
Har i varje fall tryckt på flåsknappen i veckan, träning varje dag är vad det är. Åkte skidor 4 gånger i veckan!
Visste ni förresten att det finns sälar i burträsk elljusspår? Det är sant!!
Nää men vad har Lisa mer på sitt hjärta? Justja det är helg imorn, och jag håller på smida planer för fullt.
Få se imorn vad slutresultatet blir.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0